Τελευταία Αρθρογραφία

Επιστροφή στη δουλειά: Συμβουλές για νέες μαμάδες

Children_Care
Ιανουάριος 10, 2018
Επιστροφή στη δουλειά: Συμβουλές για νέες μαμάδες

Ήρθε η στιγμή που θ΄ αποχωριστείτε το μωρό σας για να επιστρέψετε στη δουλειά;
Ίσως νιώθετε αγωνία για το πώς θ΄αφήσετε το μωράκι σας τόσες ώρες στο σπίτι, πώς θα είναι η ζωή στο σπίτι χωρίς εσάς, ενώ ταυτόχρονα έχετε τόσες νέες ευθύνες και θα πρέπει να σκεφτείτε πολλά πριν καθίσετε στο γραφείο σας ξανά!
Μην ανησυχείτε. Με τον σωστό προγραμματισμό θα τα καταφέρετε τέλεια και θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χρόνο σας.
Να τι μπορείτε να κάνετε!

  1. Κάντε αλλαγές όσο είστε στο σπίτι, πριν γυρίσετε στη δουλειά
    Ξεκινήστε από τώρα που είστε σπίτι να εφαρμόζετε το μεταβατικό πρόγραμμα, που θα σας εξυπηρετεί. Δοκιμάστε μια νέα ρουτίνα στο καθημερινό πρόγραμμα του μωρού. Επιλέξτε με άνεση χρόνου και τα σωστά κριτήρια, τον άνθρωπο που θα φροντίζει το παιδί όσο λείπετε και οργανώστε το σπίτι σας. Η οργάνωση του σπιτιού πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε όταν λείπετε, όποιος μένει σπίτι, να μπορεί εύκολα και γρήγορα να βρει αυτά που χρειάζεται για τη φροντίδα του παιδιού.
  1. Ο άνθρωπος που θα κρατάει το παιδί όσο λείπετε
    Αφού βρείτε τον κατάλληλο άνθρωπο, όσο ακόμη έχετε την άδεια τοκετού, περάστε μερικές ώρες μαζί του, αφ ενός για να τον συνηθίσει το μωρό και αφ ετέρου να του μάθετε τις συνήθειες και τους χώρους του σπιτιού. Παίξτε όλοι μαζί, δείτε τις αντιδράσεις του και παρατηρήστε πώς φέρεται στο παιδί σας. Αν κάτι πρέπει ν΄αλλάξετε, πρέπει να το κάνετε τώρα.
  1. Δημιουργήστε μια καλή σχέση με τον άνθρωπο που φροντίζει το παιδί
    Μια καλή σχέση με τον άνθρωπο που φροντίζει το παιδί θα μειώσει τόσο το δικό σας άγχος όσο και του παιδιού. Θα μπορείτε να του τηλεφωνείτε όποτε θέλετε, να τον ρωτάτε πώς είναι το παιδί και να μη νιώθετε αγωνία όταν είστε μακριά. Όμως με τον καιρό καλό είναι να εμπιστευθείτε τον άνθρωπο αυτόν, καθώς με το ν΄αγωνιάτε και να είστε διαρκώς στο τηλέφωνο, δεν θα κάνει καλό ούτε στο παιδί ούτε και σ΄εσάς και κατ΄επέκταση στη δουλειά σας.
  1. Προγραμματίστε τα γεύματα της οικογένειας
    Κάντε ένα πρόγραμμα με τα γεύματα της οικογένειας και ειδικά του παιδιού. Μαγειρέψτε περισσότερα φαγητά μέσα σε μια μέρα και βάλτε τα σε τάπερ στην κατάψυξη. Αγοράστε τρόφιμα που συντηρούνται στο ψυγείο ή σε ντουλάπια για τις περιπτώσεις που δεν έχετε τι να μαγειρέψετε και χρειάζεστε κάτι γρήγορα και εύκολα.
  1. Όταν είστε με το παιδί σας, αφοσιωθείτε σ΄ αυτό
    Τώρα που είστε λιγότερο με το παιδί, αξιοποιήστε όσο το δυνατόν περισσότερο το χρόνο που έχετε μαζί. Μην μιλάτε στο τηλέφωνο ή μην ασχολείστε με δουλειά γραφείου στο σπίτι. Αντίστοιχα, αν αυτό μπορεί να γίνει, πάρτε δουλειά για το σπίτι από το γραφείο, ώστε να την κάνετε όταν θα βάλετε για ύπνο το παιδί, αν κάτι τέτοιο σας εξασφαλίζει πως θα επιστρέψετε νωρίτερα στο σπίτι σας.
  1. Συζητήστε με την οικογένεια και τους φίλους σας τα σχέδιά σας
    Μιλήστε με φίλους και συγγενείς που έχουν περάσει αυτό το στάδιο και μπορούν να σας συμβουλεύσουν για το πώς θα εξοικονομήσετε περισσότερο χρόνο. Ζητήστε τη γνώμη τους και ρωτήστε τους για πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν, ώστε να είστε προετοιμασμένη.
  1. Κάντε ό, τι μπορείτε από το προηγούμενο βράδυ
    Οργανώστε την επόμενη μέρα σας από το βράδυ, όταν όλοι θα έχουν κοιμηθεί, ώστε το πρωί να μην βιάζεστε και να έχετε λίγο περισσότερο χρόνο ν΄απολαύσετε το παιδί σας πριν πάτε στη δουλειά.
  1. Δημιουργήστε οικογενειακές ρουτίνες
    Οι οικογενειακές ρουτίνες βοηθούν τα παιδιά να νιώθουν ασφάλεια και σιγουριά, αφού ξέρουν τι να περιμένουν. Επίσης οι συνήθειες που έχετε ως οικογένεια από την ώρα του δείπνου και του ύπνου, ως τον χρόνο του παιχνιδιού, θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε μια οργανωμένη οικογενειακή ζωή, μειώνοντας το άγχος.
  1. Πριν φύγετε από το σπίτι, περάστε χρόνο με το παιδί σας
    Αν η δουλειά σας το επιτρέπει και δεν χρειάζεται να είστε εκεί από πολύ νωρίς το πρωί, λίγο παιχνίδι το πρωί με το παιδί όταν ξυπνήσει και δίνοντάς του εσείς το γάλα του, θα κάνει και τους δυο να νιώσετε καλύτερα πριν ξεκινήσει η μέρα σας.
  1. Προετοιμαστείτε για πιθανή ασθένεια του παιδιού
    Επειδή είναι πολύ συνηθισμένο τα παιδιά ν΄αρρωσταίνουν στα πρώτα χρόνια της ζωής τους, προετοιμαστείτε για το τι πρέπει να κάνετε όταν συμβεί αυτό. Έχετε το τηλέφωνο του παιδιάτρου κολλημένο στο ψυγείο και ανανεώστε το φαρμακείο του σπιτιού. Μιλήστε με τους υπευθύνους στη δουλειά σας για τυχόν άδειες που μπορείτε να πάρετε όταν το παιδί αρρωστήσει και κανονίστε ποιος θα σας αντικαταστήσει.
  1. Βρείτε λίγο χρόνο για να χαλαρώσετε
    Είναι πολύ σημαντικό να βρίσκετε κάθε τόσο, λίγο χρόνο για τον εαυτό σας, πίνοντας καφέ με μια φίλη, διαβάζοντας ένα βιβλίο, ακούγοντας μουσική ή κάνοντας μια βόλτα 10 λεπτών γύρω από το τετράγωνο. Αυτό θα σας βοηθήσει ψυχολογικά και θα μειώσει τα επίπεδα του άγχους.

Σχόλιο

To Email σας δεν δημοσιοποιείται πουθενά στην Ιστοσελίδα μας. Υποχρεωτικά *

Αρχείο Άρθρων

Social Media

Icon_ContactUs
ChildrenCare