Τελευταία Αρθρογραφία

Έξυπνοι τρόποι για να φάει το παιδί σας υγιεινά

Children_Care
Απρίλιος 13, 2018
Έξυπνοι τρόποι για να φάει το παιδί σας υγιεινά

Μήπως το παιδί σας είναι δύσκολο στο φαγητό και τρελαίνεται μόνο για “fast food”; Μήπως τρώει μόνο δυο τρία φαγητά και δεν παίρνει όλες τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξή του;

Σύμφωνα με έρευνες, παιδιά που δεν θρέφονται σωστά, μεγαλώνοντας μπορεί να εμφανίσουν εκτός από παχυσαρκία, καρδιοπάθειες και διαβήτη.

Πώς μπορείτε λοιπόν να κάνετε το παιδί σας να φάει φρούτα, λαχανικά, ψάρι και κρέας;

  1. Αν θέλετε να πάρει όλες τις βιταμίνες από τα φρούτα, μπορείτε να φτιάχνετε μιλκ-σέικ με γάλα και χυμό από διάφορα φρούτα όπως φράουλα, μπανάνα, αχλάδι, πεπόνι, να προσθέσετε κανέλλα για περισσότερη γεύση και να το σερβίρετε σε ένα πολύχρωμο ποτήρι με καλαμάκι, ώστε να το κάνετε πιο ελκυστικό.
  2. Βάλτε πολτοποιημένα φρούτα σε σπιτικά γλυκά. Κανένα παιδί δεν μπορεί να αντισταθεί σε ένα κέικ μπανάνας ή σε μια μυρωδάτη μηλόπιτα. Χρησιμοποιήστε μαύρη ζάχαρη και λάδι για πιο υγιεινή διατροφή.
  3. Αν δεν τρώει λαχανικά, ψιλοκόψτε τα και βάλτε τα μέσα στην κατσαρόλα ώστε να αναμειχθούν μαζί με το κρέας ή το κοτόπουλο και έτσι τα παιδιά να πάρουν όλες τις απαραίτητες βιταμίνες.
  4. Φτιάξτε μια λαχταριστή σπιτική πίτσα με λαχανικά όπως το μπρόκολο και παρμεζάνα (το τυρί είναι πλούσιο σε ασβέστιο) αν το παιδάκι σας δυσκολεύεται να πιεί γάλα και να φάει λαχανικά.
  5. Αν δεν τρώει τα όσπρια, αποφύγετε να τα σερβίρετε σαν σούπα. Εναλλακτικά, σουρώστε τα, ψιλοκόψτε λίγη ντομάτα, αγγούρι, τυρί, ανακατέψτε τα και σερβίρετέ τα σαν σαλάτα.
  6. Αναμείξτε τα όσπρια μαζί με ρύζι. Έτσι δεν θα φαίνονται σαν το γνωστό κι όχι τόσο αγαπημένο πιάτο, ενώ παράλληλα ο συνδυασμός ρυζιού με φακές κάνει καλύτερη την απορρόφηση του σιδήρου.
  7. Αν δεν τρώει κρέας, χρησιμοποιήστε κιμά για να φτιάξετε μικρά μπέργκερ με ψωμάκια και ντομάτα ή για το σίγουρα αγαπημένο φαγητό των παιδιών που είναι τα μακαρόνια με κιμά!
  8. Φτιάξτε σπιτικά σουβλάκια ή μπιφτεκάκια που θα τα τυλίξετε μέσα σε πίτες, μαζί με γιαούρτι και λαχανικά. Είναι ένα πλήρες γεύμα που θα αρέσει ακόμα και σε ένα παιδί που δεν τρώει κρέας ή γιαούρτι.

Οι παραπάνω τρόποι θα βοηθήσουν το παιδί σας να μάθει σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και να πάρει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να θωρακίσει την υγεία του.

Σχόλιο

To Email σας δεν δημοσιοποιείται πουθενά στην Ιστοσελίδα μας. Υποχρεωτικά *

Αρχείο Άρθρων

Social Media

Icon_ContactUs
ChildrenCare